Zo begon het

‘Mag ik u wat vragen? Wat vindt u van de voorstelling?’ Ik ben hooguit een jaar of tien als ik mezelf heb opgegeven als reporter van een voorstelling van een theater vlakbij mijn basisschool. Waar mijn artikelen geplaatst moeten worden? Ik heb geen idee. Maar mensen ondervragen zal ik. Mijn vader heeft zelfs heel groot ‘Lotte Hoes, PERS’ op de achterkant van mijn shirt geschilderd, zodat iedereen weet waar hij mee te maken heeft.

En dit doe ik nu

Journalistiek, wat is het toch een prachtvak. Het helpt me vorm te geven aan de hoeveelheid interesses die ik heb: kunst, gezondheidszorg, technologische ontwikkelingen, duurzaamheid, onderwijs, noem maar op. Toch merkte ik in de loop der jaren dat journalistiek schrijven mij te weinig tekstuele creativiteit vraagt. Daarom koos ik ervoor mijn palet kleurrijker te maken door commerciële teksten te bieden. Dat gaf mij mooi de gelegenheid volop in de wereld van online marketing te duiken!

En wie ben ik verder?

Lotte Hoes, de ondernemer, de wereldreiziger, de cinefiel, het kunstenaarskind, de Rotterdamse Utrechter, de Utrechtse Rotterdammer, de allround kattenliefhebber, de duurzaamheids-digger, de geschiedenisfreak, de doe-het-zelver, het eigenwijs stuk vreten, de luisteraar, de koffiecriticus…

Menu